if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Oh.Lord.Have.Mercy

SORRY!!!!
I have no blogglust when Jennifer isn´t here :( Vågar inte kolla statisitiken, någon som vill kolla åt mig? ^^
Ska bara berätta LITE allmänt om dessa dagar ;)
Igår... Åkte första gången utan Jennifer till skolan. Trååååk... JAG SAKNAR DIG :( Sen så var väl dagen bara fortsatt tråkig?? Hahah... Pluggade lite när jag kom hem, tränade, gick ut och sprang o.s.v....
Fick också 3 A:n (betyg ;) ) ON THE SAME DAY :D Först så höjde min SO lärare min annons (vi skulle göra en reklam, heheh) från B till A, sen fick jag A på fysikprovet (Ett prov om ögat, magnetismen och nåt mer...) och sen A på en uppsats som jag skrev om ett kylskåp (a)
Sen idag fick jag A på ett prov om ljud. Eller tror det... Fick alla rätt i alla fall och sen så sa han att jag var jättebra! Fick inte reda på vad vi fick för betyg men aaa, POSITIV ;)
Annat om idag... HAHAHAHHAHAHAHAHAHA, gjorde bort mig på buuuuuussen !! Jag gaarvaaaaar (och garvade) IHJÄÄÄÄL!!
Satt på en stol som man drar ner (i mitten av bussen) och sen så ställde jag mig upp för att ta upp en grej ur min väska och sen när jag skulle sätta mig igen så glömde jag att man var tvungen att dra ner stolen först så satte mig på golvet! AHAHAHHAHAH. Höll på och dööööööööö. Sen så bara började jag prata med mig själv för att det va så pinsamt.... Jag typ ba "oojj... hahha, ömm, heheh, oj...." typ xd FAN JAG DÖR, ALDRIG SKÄMTS SÅ MYCKET :( Så nu fick du ett gott skratt Jennifer, eheheh ...
Måste bara berätta om en jättesöt grej som hände mig i skolan igår också... Kom fram ett par grymt söta tjejer som sa att vår blogg var jättebra och att den var superfin, m.m.... Sånt gör en alltid glad ♥ Bloggen växer!♥
Ta hand om er i alla fall! Puuuss
JUUUUSTE , på tal om gud... Hheheheh.... Hade seminarium idag om kristendomen, samt 1700-talet! Gick helt OK faktiskt! :D
/Eveline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♡ :
Kom ihåg mig?

Om du har en e-postadress skriver du den här ♡ (Bara vi som ser)

Har du en blogg? Vi vill super gärna checka in den, så skriv addressen här :D ♡:

Vad var det du ville nu då? ♡:

Trackback
RSS 2.0