Info om designen

Hej! Skitkul att du köpt/fått en design om mig! Jag älskar att göra designer, men eftersom att det tar både tid, och i vissa fall pengar att göra en design så gör jag ändast gratis designs till mina vänner! :)
Då så! Lite regler som bör följas!
  • Du får inte ta bort min lilla länk i menyn, den syns knappt ändå :) Det är ju trots allt jag som gjort designen!
  • I övrigt får du ändra hur mycket du vill, bara min lilla länk sitter kvar. Vid större ändringar kontakta mig innan :)
  • Designen får inte säljas vidaree, och du får inte heller säga att du har gjort den!
Aaa, 3 stycken snabba regler om mina designer! Hope U like it! Kunder som har beställt en design sen innan och vill ha en ny får den för 1/2 eller 1/3 av priset, beroende på hur avancerad den är!
I övrigt, NJUT AV DIN NYA DESIGN :)
Kram, Eveline på http://siistersofsthlm.blogg.se♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0