Ciao! (Filizias och Hannahs blogg)

Standard inlägg
 

Hej, vad kul att du köpt / beställt en design av mig :) Jag älskar att göra designer men eftersom att det tar upp en stor del av min tid så använder jag mig av en ikon som du ser i menyn. :) Nedanför följer lite regler. Följer du inte reglerna leder det till polisanmälan. I övrigt, NJUT AV DIN NYA DESIGN!
 
  • Ikonen som hänvisar till min blogg får INTE tas bort! Det är ju trots allt JAG som gjort designen.
  • Du får ändra designen hur mycket du vill, men glöm inte att hur mycket du än ändrar är det fortfarande jag som står för grunden och därför ska min ikon sitta kvar sålänge du inte gör om bloggen från början.
  • Vid problem med kodning o.s.v. nås jag på [email protected] ELLER Eveline Söderlund @ facebook.
  • Eventuella bilder och texter i menyn redigeras i kodmallen. För nybörjare så kontaktas jag på samma sätt som på föregående punkt.
Ps. Vid köp (dvs. inte när du får en gratisdesign) av en andra design ges 10 % av hela köpet. Vid köp av tredje designen ges 20, fjärde 30 o.s.v. ända upp till 80 %!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0