if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

TÄVLING - ARMBAND MED VALFRI TEXT

Klicka på bilden för att komma till Xenobias grrryymma sida!

♥ Gilla Xenobia på facebook HÄR! (Skriv med vilket namn så jag kan se att du gillat)
♥ Skriv en kommentar att du är med!
De va alla regler ;) Hihi, easy! För att få ännu större chans att vinna så kan du:
♥Allting ovan + följa Siistersofsthlm på facebook HÄR!
För att få maximal chans att vinna så kan du:
♥ Allt ovan + skriv ett inlägg i din blogg om tävlingen! Inlägget behöver inte alls vara långt och så, utan bara en länk till tävlingen! Du kan använda bilden ovan om du vill!
HOPPAS DU VILL VARA MED, OCH GLÖM INTE SKRIVA VILKEN TEXT DU SKULLE VILJA HA I HJÄRTAT! ♥

Kommentarer
Postat av: emilija

jag har gillat för att vinna ett armband och jag har gillat vid namnet emilija matejic och jag vill att det ska stå "i love my family"

2012-03-31 @ 16:15:16
Postat av: Emmy (whitesnowman)

Hejsanhejsan tänkte bara kika in & önska dig en fortsatt bra dag! :D

2012-03-31 @ 16:16:56
URL: http://eeemmylam.blogg.se/
Postat av: Ebba L

jag vill va med och jag har gillat bloggen och Xenobia på FB, i texten vill jag att det ska stå typ "LOVE"

2012-03-31 @ 16:59:45
Postat av: Anonym

Jag har gillat och i hjärtat ska det stå: Angelika Olszewska

Har också skrivit ett inlägg om tävlingen och länkat eran blogg.! ♥

2012-03-31 @ 18:36:36
Postat av: Tess

Sådärja! Har finslipat lite på bloggen idag :) Vad tycks!?

Kika gärna in min Bloppis , skall försöka uppdatera och lägga in lite fler ting :)

2012-03-31 @ 18:37:38
URL: http://tessvonolsson.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

är med :D gillar sen innan med emma persson ;p KRAM

2012-03-31 @ 18:49:30
URL: http://eemma.se
Postat av: Annika

Jag är med!

- Gillar redan Xenobia på Facebook (Annika Rajamäki)



Större chans:

- Gillar dig på Facebook

2012-03-31 @ 18:51:56
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: saga

Haft en bra Lördag hittills? :D

2012-03-31 @ 19:07:18
URL: http://saganilssons.blogg.se/
Postat av: - Swedish Source About Josh Hutcherson

Hejsan



Gillar du Josh Hutcherson? Då är min blogg rätt för dig ;)

2012-03-31 @ 21:14:32
URL: http://jhfansite.blogg.se/
Postat av: IsabelleW

Jag är med! :D

Har gillat Xenobia på facebook - Isabelle Wistrand

Har gillat siistersofsthlm på Facebook - Isabelle Wistrand

Har börjat följa er på bloglovin! :)

Och gjort ett inlägg om det ;



http://isabellewistrand.blogg.se/2012/april/siistersofsthlm.html?_tmp=cb98292d122f028afa6ab434463559b06eebe279



Jag vill att det ska stå på hjärtat:



Royal flash



Det ska symbolisera en ponny som jag älskar så sjukt mycket, som är gammal nu.. Försvinner han, så kan jag alltid kolla på armbandet!



Btw. sjukt fin blogg :D

2012-04-02 @ 16:20:44
URL: http://isabellewistrand.blogg.se/
Postat av: charlottesara

2012-04-06 @ 21:06:23
Postat av: Charlottesara

gillat båda sidorna - Charlotte Falmer

I hjärtats ska det stå Charlotte

2012-04-07 @ 15:40:10
URL: http://Http://unicornsisters.blogg.se
Postat av: Olivia

Hej! Jag är med i tävlingen!

Jag har gillat xenobia på facebook- Olivia Andersson

I hjärtat ska det stå "LOVE"

jag gillar er på Facebook också!!

2012-04-09 @ 02:01:54
Postat av: LINIS

Jag e med :D Gillat xenobia på facebook :)

I hjärtat ska det stå Love :D

2012-04-12 @ 13:14:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♡ :
Kom ihåg mig?

Om du har en e-postadress skriver du den här ♡ (Bara vi som ser)

Har du en blogg? Vi vill super gärna checka in den, så skriv addressen här :D ♡:

Vad var det du ville nu då? ♡:

Trackback
RSS 2.0