if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Matte + uppdateringen

Uppdateringen = piss
Pissuppdatering = Skitdålig statistik
Skitdålig statistik = Två ledsna Jennifer och Eveline :(
Hehhe! Men jag hoppas ni förstår oss! Båda 2 har otroligt mycket att göra i skolan just nu (de sista dagarna) och så ska man hinna med att träna, umgås en hel del med kompisar, göra saker med familjen, ha lite tid för sig själv och sen BLOGGA! Det är ju alltså rätt svårt. Men keep updated! Snart är det ju sommarlov! Blir mycket roligare att läsa då, och även roligare att blogga!
Yeah, yeah, nu till bloggen! Sitter för tillfället med musik och en massa matte framför mig! Imorrn blir det nämligen protjekt prov för mig....
Måste se till att få det gjort. Imorrn är ju nämligen sista 'vanliga' dagen för mig i skolan! På tisdag åker jag till Grekland och när jag kommer hem veckan efter på tisdagen (på kvällen) så väntar 3 stycken 'skoldagar' med bad, lite städning i skåpen, etc.
Så otroligt skönt! Min skola slutar ju en hel del tidigare än de flesta. Eller ja, de jag känner slutar vid den 14de, medans jag slutar åttonde :)
Men nu ska jag fortsätta plugga, så hejdå min bajskorv!
My reaction

Kommentarer
Postat av: BlogTools





Hej!



Vill du ha en mer framgångsrik blogg? Behöver du en knuff i rätt riktning?

Besök våran blogg på http://blogtools.blogg.se och se vad vi har att erbjuda dig nu under våran lansering.



Ha en toppendag!

/BlogTools

2012-05-27 @ 20:40:18
URL: http://blogtools.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: Åh men tack :D Jag har varit intresserad av smink sen jag var typ 14 kanske (är

16, snart sjutton nu). Men det är senaste året som jag verkligen blivit besatt :)

Jag testar ganska mycket nytt, så mycket jag har råd att lägga på smink egentligen :D

Kram!

2012-05-27 @ 22:29:01
URL: http://getgorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♡ :
Kom ihåg mig?

Om du har en e-postadress skriver du den här ♡ (Bara vi som ser)

Har du en blogg? Vi vill super gärna checka in den, så skriv addressen här :D ♡:

Vad var det du ville nu då? ♡:

Trackback
RSS 2.0