if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

-

Nu blir jag fan arg asså!? Vad är det för sorts människa som snor tips från ALLA på hela den här planeten!? Skriver inte äns källan på dem.. Sjukt fult asså ! TRO mig , jag vill verkligen länka henne och hänga ut henne här, men för det första så är jag inte så, och för det andra ska hon INTE få någon publicitet av mig..

Okej, bort från det.. Sitter i alla fall här med min oversize, nalle t-shirt som jag sover i med en kopp med Choklad! Planerar att plugga lite mer idag och så. Vill hålla kvar mina betyg sen förra terminen, sjukt nöjd med dem:)
Engelskan är väl typ det som kniper mest... Måste komma iväg från steg 9 nu.. Fick ju ett A i det förra terminen, så liite press är det på mig... JOBBIGT! Har liksom B i alla kursämnen, hur roligt är det? -.- Kurs är ju liksom.. Allt.. Kemi, Biologi, Geografi, ALLLT.. Dör lite..
Men ni bryr er inte xd Bäst på att byta ämne liksom xd Nej men nu ska jag pluggisih och tänka på lite bra tips till er, som jag skrivit själv ;) Och om jag inte kommer på något kommer jag Skriva ut källan xd Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♡ :
Kom ihåg mig?

Om du har en e-postadress skriver du den här ♡ (Bara vi som ser)

Har du en blogg? Vi vill super gärna checka in den, så skriv addressen här :D ♡:

Vad var det du ville nu då? ♡:

Trackback
RSS 2.0